|
Профессия медіапланера
Чем занимается Медіапланер? Фахівець з розміщення реклами. Підбирає клієнту саме ті засоби масової інформації, в яких реклама його товару дасть найбільший ефект. Медіапланер знає, яка аудиторія того або іншого журналу або газети, хто дивиться ту або іншу передачу по ТБ, слухає нову радіостанцію... Він оцінить можливості кожного ЗМІ, обхват цільової аудиторії, регулярність проглядання телепрограми глядачами, стратегію конкурентів і дасть потрібні рекомендації.
Специфика профессии медіапланера:
Робота потребує хорошого знання математики, уміння аналізувати інформацію. Щоб грамотно розмістити рекламу, мало життєвої логіки і інтуїції: потрібні точні розрахунки і перевірені дані. Всі рішення по розміщенню медіапланер ухвалює, аналізуючи рейтинги програм і дані по цільових аудиторіях передач, газет, радіоканалів. Подібні дослідження проводять спеціалізовані компанії TNS Gallup Media, КОМКОН і ін.
Где работает Медіапланер:
Рекламні агентства, спеціалізовані компанії, крупні фірми, що мають в своєму рекламному відділі посаду медіапланера.
Личные качества:
Гострий розум, упевненість в собі, прагнення до нових знань, комунікабельність, оптимізм, чуйність і уважність до співбесідника. Медіпланер повинен бути особою, цікавим співбесідником, інакше він жодної стратегії не продасть.
Сколько получает Медіапланер?
Асистент медіапланера в Києві може розраховувати на $500-700, медіапланер із стажем заробляє $1000-2000.
Как стать медіапланером?
Вище. Спеціальність "Реклама", "Соціологія".
|
|