|
Профессия медіабайєра
Чем занимается Медіабайєр? Купує рекламні площі на щитах і міському транспорті, на інтернет-сайтах і в кінофільмах, на газетних і журнальних смугах, купує час на телеканалах. Торгується з медіаселерами, що продають рекламний час на ТБ, радіо, кіноринку. У журналах і газетах байерам частіше доводиться мати справу з рекламними службами.
Специфика профессии медіабайєра:
Медіабайеру потрібно тримати в голові безліч цифр, неймовірна кількість різних цифр, розмірів знижок, враховувати відомості по сейлерським будинкам, замовникам, ресурсам і т.д. Іноді клієнт просуває відразу декілька торгових марок, і у кожної - різні цілі, в результаті медіабайєру доводиться вести по 20-30 брендів одночасно! А будь-який прорахунок обернеться колосальними матеріальними збитками.
Где работает Медіабайєр:
Рекламні агентства.
Личные качества:
У якій би сфері не працював медіабайєр, він повинен уміти знаходити спільну мову зі всіма: і з клієнтом, охочим розмістити рекламу, і з тими, хто готовий надати свої рекламні площі. Потрібно розбиратися в людях, безпомилково вгадувати момент, коли можна "натиснути" на підрядчика, щоб той пішов на поступки і зробив знижки.
Сколько получает Медіабайєр?
Середня заробітна плата від $500 до $1300, у великим мережевих агентствах вона може бути ще вище. Деякі солідні фірми організовують власні медіавідділи, куди запрошують медіабайєрів ($500-800). Подальше зростання: менеджер з розміщення, провідний менеджер, старший менеджер, керівник відділу.
Как стать медіабайєром?
Вище. Спеціальності "Соціологія", "Реклама".
|
|