|
Профессия ресторатора
Чем занимается Ресторатор? Саме керівники ведуть справи свого боса в одному або навіть декількох ресторанах. Вони вирішують всі організаційні питання від набору персоналу до укладення договорів на постачання продуктів. Головне завдання ресторатора - зробити ресторан прибутковим.
Специфика профессии ресторатора:
Плюси професії:
- Можливість реалізувати талант управлінця, фінансиста і творця в рамках однієї професії.
- Часта зміна вражень, щоденні зустрічі з новими людьми.
- Можливість зробити швидку кар'єру, потрапити в еліту ресторанного бізнесу.
Мінуси професії:
- Постійна нервова напруга.
- Буває, ніколи передихнути, розслабитися.
- Необхідно тримати в голові тисячу дрібниць і усюди встигати.
- Серйозна моральна, а деколи і матеріальна відповідальність.
- Ненормований, іноді і зовсім мало не цілодобовий робочий день.
Где работает Ресторатор:
Ресторани, кафе, бари, фаст-фуди і т.д.
Личные качества:
Керівник ресторанним бізнесом людина творча, що уміє здивувати, зацікавити, привернути відвідувачів в ресторан.
Сколько получает Ресторатор?
Як показує практика, дорости з рядової позиції офіціанта до керівника ресторану цілком реально. Деякі фахівці вважають, що пройти всі сходинки кар'єрних сходів в цьому бізнесі просто необхідно.
Особливо перспективна робота в мережевих компаніях, тому що вони постійно вимагають грамотних керівників, і компанії вважають за краще вирощувати їх в надрах своїх корпорацій, а не брати зі сторони. Якщо є внутрішній потенціал, бажання працювати – то
зробити кар'єру в цьому бізнесі можна дуже швидко.
Старт – з посади офіціанта. Зарплата від $200-300, але з чайовими офіціанти у відомих ресторанах можуть отримувати $800-1000 і більше.Далі посада метрдотеля, менеджера залу, адміністратора, контролюючого роботу офіціантів ($600-800).
Посада менеджера-управлінця «в чистому вигляді» можна зайняти лише після декількох років роботи у сфері гостинності (за наявності диплома про спеціальну освіту). Зарплати керівників від $800 до $3000 і вище залежно від розміру ресторану, складності бізнесу, популярності закладу.
|
|