|
Профессия контент-менеджера
Чем занимается Контент-менеджер? Назва професії пішла від англійського слова "контент" - зміст. Такі фахівці управляють змістом і структурою web-сайту. Вони контролюють появу/видалення розділів web-сайту і стежать за інформаційним наповненням. Підбирають і редагують матеріали (графічні або текстові) відповідно до тематики сайту, якщо це необхідно пишуть, частіше збирають і обробляють ті, що вже є. Стежать за актуальністю публікованої на web-сайті інформації.
Контент-менеджери займаються підтримкою форуму: відповідають на виникаючі питання, коректують теми, стежать за цензурою, видаляють спам.
Облік статистики відвідуваності web-сайту також входить в обов'язки контент-менеджеров.
Специфика профессии контент-менеджера:
Плюси професії:
- Удосконалення в предметної області web-сайту,
- Можна поєднувати з навчанням,
- Багато нової та цікавої інформації.
Мінуси професії:
- У більшості випадків одноманітно,
- Систематична робота за комп'ютером,
- Робота за комп'ютером позначається на здоров'ї.
Где работает Контент-менеджер:
У компаніях і організаціях, робота яких пов'язана з діяльністю в Інтернет.
Личные качества:
Вибираючи цю професію, людина повинна володіти спокійним характером і бути готовим до монотонної одноманітної роботи. Тут важливі копіткість і відповідальне відношення до термінів. Від контент-менеджера потрібна особиста зацікавленість в питаннях, яким присвячений довірений йому сайт. Тільки тоді він зможе зробити його привабливим для відвідувачів.
Сколько получает Контент-менеджер?
Успішний початківець контент-менеджер в майбутньому може претендувати на посади: - менеджер проекту,
- редактор web-видання,
- web-редактор внутрішньокорпоративного web-сайту ,
- літературний редактор віртуальної газети.
Как стать контент-менеджером?
Крім хорошого володіння російською, українською мовами від контент-менеджера потрібне знання наочної області редагованого ним web-сайту. Інакше постійно виникатимуть питання про компетентність і необхідність тієї або іншої інформації. Особливо це стосується сайтів, пов'язаних з літературою, високими технологіями або специфічними науково-виробничими темами.
Контент-менеджер повинен бути упевненим користувачем ПК. Украй бажане знання HTML і графічних редакторів, таких як PhotoShop.
Самые реальные требования к профессии контент-менеджера описаны в должностных инструкциях компаний Украины:
Должностная инструкция контент-менеджера (редактора сайта) (рус.)
|
|