|
Профессия product-менеджера
Чем занимается product-менеджер? У одному випадку організації потрібний фахівець, що вивчає ринок товарів і що видає нові ідеї по створенню і просуванню продукту, в другому - що уміє знайти ринки збуту для вже існуючого товару, в третьому - здатний організувати таку рекламну кампанію, щоб продажі пішли в гору. Об'єднує працедавців одне: в умовах жорсткої конкуренції вони шукають профі, які підкажуть, що і як потрібно проводити і просувати на ринку, щоб добитися успіху.
Завдання складне, і якщо в невеликій компанії вона може вирішуватися силами одного універсального співробітника, що розбирається і в рекламі, і в маркетингу, і в менеджменті (найчастіше він називається бренд-менеджер), то в крупних промислово-торгових організаціях, особливо зарубіжних, по кожній лінійці товарів є свій фахівець з просування - product-менеджер. Наприклад, на крупній взуттєвій фабриці одні product-менеджери займаються продажами спортивному взуттю, інші - жіночого, треті - чоловічого.
Специфика профессии product-менеджера:
Product-менеджери займаються не самими продажами, а розкручуванням фірмової марки. А на відміну від "чистого" маркетолога, вони повинні розбиратися і в рекламі, і в технології виробництва продукту, контролювати закупівлю товару, підтримувати відносини з постачальниками. У багатьох компаніях product-менеджер займається і викладенням товару, а значить, він повинен мати чіткі уявлення про мерчендайзинг.
Где работает product-менеджер:
Відділ продажів.
Личные качества:
Вибирайте професію product-менеджера, якщо ви:
- легко сходитесь з людьми
- хороший організатор
- креативні
- по складу розуму - аналітик
- «дружите» з математикою та англійською
- готові до відряджень
Сколько получает product-менеджер?
Найчастіше product-менеджерами стають асистенти відділу закупівель, маркетологи, менеджери з продажу, рідше – рекламісти. Зарплати досвідчених фахівців починаються від $1500, середній дохід – $2000-3000 плюс бонуси за наслідками роботи і соцпакет. Наприклад, у фармацевтиці «в навантаження» можуть запропонувати автомобіль компанії, страхування життя і оплату мобільного зв'язку. Вершина кар'єри product-менеджера – стати експертом по продукції крупної транснаціональної компанії, здійснювати підтримку маркетингу і продажів в інших країнах.
|
|